:/
Friday, December 7, 2012 | Friday, December 07, 2012 | 0 comments
Assalamualaikum . And hyee :D series  rasa awkward gila jari ni nak menaip dekat sini . dah dua minggu k tak pegang lappy . haha . bak kata nik 'teknologi beb, kena guna sebaiknya' HAHA okayy . dalam dua minggu ni macam-2 laa jadi . baik ? heh , so far so good KOT .

haritu aku ada cakap nak pegi jomheboh kan kan kan ? pegi jeee . tapi tk join ahh orang-2 kat dalam sawah tuu . aku imagine kann bila orang cakap ' bawak spare selipar jepun , lecah ' . aku just pk lecah biasaa je cam dekat kenduri . sekali pegi , mak aihhh , tu bukan lecah wehh , thats what we called SAWAH PADI , hahaha XD lepastu aku dengan cousin aku , eka , tasha dgn adam pegi ahh ECM . tengok breaking dawn part 2 . act , aku tak pernah tengok pun part 1 punya . tapi saja mengada :3 lepastu dahlah skrin tu kecik gila nak mati ditambah pula dengan tulisan yang SANGAT cute plus aku tak bawak spec . okayy aku dengar jelaa dengan teliti benda yang diorang cakap . ada yang tk faham tuu aku watlek jelah . haha . dahlah orang yang duduk sebaris dengan aku tuu kecoh gilaaa . macam director . tahulaa banyak adegan 18sx tapi senyap-2 dah ahh -.- 

hari demi hari berlalu . 30/11 pulak , apa ehh ? ohh kelas fizik di dalam bilik yang sempit --' tak concentrate ahh . haha . depan aku ada aida dengan tiqah . dua-2 budak form 4 . sebelah aku as usual laa kan , ain . ada satu soalan tuu kitorang memang dah blank gila . then aida suruh aku mintak kertas dia , aku pun panggil lah 'fahim!' aida mintak ahh kertas en . time dia bagi aida letak ahh paper dia atas meja aku so nampak ahh macam aku yang conteng kertas dia . jilakaaa  ! haha . aida tulis ' cantikkan tulisan anda ' dia tanya ' weh , dah siap ke belum ? ' ' err kejap ehh kejaaaaap jee ' . kitorang pun gelak kuat gila , satu kelas pandang . bila dia baca je , dia terus pandang depan . malu gilaaa kot . balik tu aku dengan aida jalan belakang dia , mula-2 dia stop time dekat tangga , aida tanya dia ' weh aok duk mana ? ' dia cakap kat bera . time aku jalan , dia turun tangga sekali dengan aku . aku tanya ahh ' sekolah ? ' he said semesta . then ' ohh kenal hanif husin ? ' dia cakap ' kenal  kenapa ? ' aku cakap takde pape . dan-2 lahh time tu satu kelas aku tadi dah turun . semua lah nganjeng-2 ' aihh nani , dah start dahhh ' hahaha . bangangs much --.

ahad lepas pulakk , 2/12 --> aku pikah arfa sara jel pegi starmall . act dah janji dengan someone nak pegi tapi last-2 cancel sebab kelas dia sampai petang hari sabtu tuu . pikah pulak tiba-2 text aku dia cakap nak jemput . aku pun happy gila lah kan . lama dah kot tak jumpa diorang . rindu :'( then sampai-2 jee terus berbaris beli popcorn . ohh lupa nak cakap popcorn dia tak sedakk , macam lemau . SAKAI --. petang tu sebenarnya ada maya karin dengan farid kamil datang gsc . dalam pukul 5 lebih . tapi kitorang keluar je dari hall tu dah pukul 6 setengah . diorang tengah kemas-2 jee dah kerusi . OH what a sad life T.T hahaha then jejalan ahh kat bawah . makan kfc . lapar gila kottt :0

baru-2 ni kaaaaaan , aku ada text dengan fahim yang aku kacau dalam kelas tuuu . k syafiq form 4 yang tolong mintak num dia . semua aida punya planning . semuanya tidak diduga , HAHAHA . dia dah ada gf tapiiiiiii diaaaaaaa --' takpe ahh private and confidential sayangg :) saya mintak maaf jika ada sesiapa yang terasa . memang saya yang mulakan , tapi saya yang akan akhirkan semua ni . promiseee :3 saya tak nak kacau bf orangg dan saya sedar saya milik orang lain . saya mintak maaffffffffff sangat sangat sangat -.-

take a look jelah wehh gambar-2 ni . aku dah kering gila idea nak conteng XD



w/ Jalilah Nurul Atikah. Bila kedua-2nya mata >< HAHAHA ;D


w/ Arfa Athirah :) sepiceless .


with Nur Sarah Aqirah , comelllllllllllll ;D

Alamak ! gambar afiqah takde laaaaaa -.- sorry Nurafiqah Syazwaniii -.-

OK bye. Nak tidur Zzzzzzzzzz :)
* segala typo amat dikesali. aku malas nak re-check :)

Older Post | Newer Post
Girl ♥
Welcome here



Rewind
Dive into My past


Credit
Big claps for them

Template By :NurAthirah
Re-Editing By :Naniiii :D
Image by :