2013. yeah :D
Saturday, March 2, 2013 | Saturday, March 02, 2013 | 0 comments
assalamualaikum and hyee :D

haha . dah lama gila gaban kot tak menaip . sendi-2 jari pun dah tak bermaya . hypertonic pun tak keluarkan air sangat dah . kahkah . ehh haaaaa lupa nak cakap . im one of students in pure science :D memanglah mula mula aku semangat nak masuk sc agama . but seperti mana yang semua tahu , saya tidaklah mempunyai bilangan A yang lurus di dalam PMR last year . so nak tak nak , redha jee . sc agama just fr budak straight a's . pedih , terhiris jugak lah first first tu . tapi Alhamdulillah , sy boleh terima semua ni after dinasihatkan oleh teacher rofi . thanks teacher :*

awal awal tahun harituuu , form one baru masuk , form 4 yang handle and andd budak yang jadi adik angkat aku tuu ex student sk bandar baru selayang . ohkay , sama dengan aqil yang annoying tu dulu ==' . mula mula diorang masuk serious busy gila , yelah persembahan orientasi form 4 yang handle . penat do . balik dari sekolah petang petang pukul 6.30 plus plus . dahlah baruuuu je naik form 4 . memang tak menang tangan ah . and moment tak boleh lupa , fiqa addict gila dengan faris form one rumah aku tuu . hahaha lawak k lawak .

tak lama lepastu sambut form 4 baru pulak . okay tahun ni fr the first time form 4 lama yang kena sambut . biasanya form 5 sebab diorang cakap nanti form 4 tak respect pulak kat kitorang . tapi tiba tahun ni changed , yelah kami kan anak tiri sahaja , sedih doo tahun ni . abang dan kakak tiri form 4 dah keluar sekolah , what a sad life . predominatians , kitorang berjuang sendirian berhad jaaa . hahaha . tapi tak sampai 40 orang pun yang daftar padahal senarai nama ada 62 orang . ehh yeke ? sorry if there was any mistaken . kahkah . tapi lelaki serious sikit gila . mula mula bebudak ni masuk , kena gosip dengan azam . semua gegara megat ah . before this aku selalu je mensi pasal budak tu sebab dia dari johor , then sebelum dia masuk bapak dia ada buat survey dulu kat sekolah kitorang , sebab tulah aku semangat cerita pasal dia . then act , megat sampai sekarang ejek aku dgn dia , so LOL =.=

then apa lagi ehh ? oh cuti raya cina haritu ikut trip pergi langkawi . trip sekolah lama abah . so agak segan ah dengan cikgu cikgu yang pernah ajar aku dulu . haha . best ? hm entahlah . rasa macam aku tak pergi lagi better kot . yelah . dari mula sampai hari terakhir kat sana , kena pangkah dengan one of my sis . act , aku pun taktau dia tak puas hati apa dengan aku , sampai sekarang pun . sakai . haha k drop the subject . paling best masa island hopping ah . pegi tasik dayang bunting , ada ah sorang mamat ni , pekerja kat situ ah kan , memula dia nyanyi , tak sedap mana pun . tapi tetiba dia mengaji ,  aku taktau ah surah apa but seems like surah panjang panjang ah , ya Allah sumpah sedap gila . macam yang dalam cd biasa tuu . then otw balik , nampak dia dgn set dia dekat situ main gitar , nyanyi lagu cinta bersemi kembali . pehhhh serious talk best gila lah . melting fr a second . haha jkjk :P

and the most important thing , act esok aku exam p1 . hmmmmmmmmmmmm aku takut lah . esok dahlah addmath . tapi aku ? haihh sepatutnya sekolah tak boleh lah buat macam ni dekat pelajar . balik balik je dari rumah terus exam . sah sah lah pelajar tak study , cehhhhhhhhh XD hahaha k bohong je sumetuuuuu . boleh je kot nak study tapi tahap kemalasan yang aku alami ni dah lebih dari PH7 , tak neutral dah pun . bhahah . ehhhhh aku tak reti bio weh , seriously . kekadang rasa nak menangis je sebab aku macam pana jee bila teacher ajar . bukannya aku tak nak memahami tapi susah lah , haaaaaa lupa nak cakap . 15 hb 1 haritu i got an offered from SM teknik kuala lumpur , course civil engineering . huuu cita cita dari form one tuuu nak masuk . menangis ah jugak aku mitak kat abah nak pegi . hmmmm tapi nak buat macam mana kan , abah cakap sbp is the best so nak tak nak , aku stay dekat SBPIT tu bukan atas kehendak aku , sincerely -.-' bukanlah nak boikot sbp ke hape tapi aku rs aku takde life lah duduk dekat sbp . maybe sebab aku bukanlah cerdik mana and bukan baik mana , so macam tak kena lah dgn jiwa aku . 3 tahun terseksa . tapi abah macam tak pernah tahu jee even aku bgtahu sekalipun , confirm ah dia tak back up aku , aku tahu tu -.-

and sekarang aku rs too many probs that i hv to face everyday of my life in IT . entahlah . kawan pun serupa bukan kawan . depan sweet talker , belakang backstab habis habisan , memang lah tu lumrah tapi fak lah kalau member baik sendiri kan . and aku rs living im my current class is like living in private school , haha yelah semuanya nak ber branded bagai , nak kutuk tak sampai hati but please lah . kita semua sekolah temerloh , dalam kampung kerdau jaa kot , tak perlu lah rasanya nak show off bagai nak gila kengkonon kau tu budak kl bagai . k bitch ? ;)

ehhhhhhhhh lupa ah . harini tak beli baramg lagi . tomorrow ive got three papers , addmaths , pai and bm . wish me luck okayy :) cant wait fr HK HOKI SBP ZON TIMUR on this 13th until 17th of march , hope it will gives me some new experiences :D even tak dapat balik macam bebudak sch aku yang lain , hmmmmmmmmm hahaha . ok baiii , assalamualaikum :)

Older Post | Newer Post
Girl ♥
Welcome here



Rewind
Dive into My past


Credit
Big claps for them

Template By :NurAthirah
Re-Editing By :Naniiii :D
Image by :