irresistable :3
Tuesday, March 26, 2013 | Tuesday, March 26, 2013 | 0 comments

STOP ! okay dah sampai kena stop and read , aha :P
first of all , assalamualaikum w.b.t :) as usual laa kan , sorry sebab sebulan sekali jee dapat blogging . faktor jarang balik ? hmmmmmmm maybe (Y) dalam sebulan niee , macam macam jugak kot yang jadi . dan yg paling latest , HK HOKI SBP ZON TIMUR yeah :D
have fun lah jugak memula tu . hari first bertugas , me and chot were asked to be as announcer , ' mengumumkan ketibaan sekolah blablabla , selamat datang ke in-soft ' wuuuuuuu ada sekali tu buat yg bi punya , time tu nak announce sekolah SESTER , tergelak gelak aku dgn chot dekat mic , then datang ah kerb dgn adam dgn cuaknya bagitau ' wehh cikgu marah gila kat korang sebab buat announce main-2 ' aku dgn chot pun ' ohh yeke ? sorry ' without any kecuakan . hahaha . the second day , bertugas as pbsm , at the first . tapi taktau camna tiba-2 boleh tukar ajk , aku tetiba jadi ajk pendokumentasian . lewls . so kena ah temu ramah kapten pasukan yg menang . btw , kerja sebegini amat membahagiakan , heeee :3
memula bertugas as pbsm , first patient budak semesta . yeah ingat lagi . budak form 3 . cantik gila kot . jari dia terkena stick hoki , darah beku dekat dgn jari banyak gila . kitorang bapak ah cuak , yela , mana ada basic pun nak rawat org nie , hahaha . last last kitorang panggil jpam tepi padang tu je , the end . wkwkwk XD
hari kedua bertugas padang , aku dgn chot full time jadi reporter dekat padang . duk dekat astaka je baq angg . heaven gila kot dapat kipas , bhahaha . pastu first time kena interview sorang-2 , budak brains , tapi takkan ah , ada jugak yg tk balik-2 kang , haha so aku ajak ah arfa , brains ? haha , sbpi batu rakit lah sayang . captain dia hensem kot , seriuslii . haha . cuma player dia er errrr haha . time interviu diorang tu , macam kitorang je pulak yg kena psycho . nak-2 lg dari zul , ya sy ulang zulfadzli a.k.a makju . hahaha , kecoh gila kot dia . next , sekolah faris petra . phewwwwww serius hensengg doh player dia . terkesima time nak intebiuu tu . hahaha , at the end of conversation , diorang tanya ' number fon taknak ka ? ' kitorg buat bodo ja , pastu diorang cakap lg ' num fax sekolah pun taknak ? ' hahaha sumpah gila -.-
hari ketiga ? tak pegi padang pun . dok diam je dalam bilik hem , buat keje dalam aircond pulak , wuuu . hahaa . and malam tu ah stay kat bilik kaunseling , sampai pukul 2.15 pagi. memula ada aku chot aslam dgn amrul ja . tapi toha tetiba datang . so jadilah 3 lelaki 2 perempuan . tapi toha dgn amrul siap tido terbaring lg kot , bawak selimut . sumpah jealous . aku dgn chot tahan jelahh ngantuk . balik jaa hostel dalam pukul 2 setengah , aku dgn chot pecah masuk dema . wkwkwk . nak cari piza mini yg makan malam tu laaa , last last hampa , takdak pun :'/ yg ada kena kacau dgn budak terengganu aras atas ada ahh . tapi hari last tu errrr tak perlulah cerita kot . bad bad bad memories , just caused of a girl . okay , A GIRL -.-



baru baru ni jugak UP1 berlangsung . serious talk ah en , aku tak study langsung kot . sejarah ? heh , bab 2 tk sentuh langsung . macam biasa lah kan , nama pun sejarah pmr B , wkwkwk XD tapi bukan malas , takde masa ah weh . cikgu bagitau nak exam pun a week before exam , sumpah takde mood gila nak exam , dahlah dgn cikgu cikgu busy pasal hk nya lagi . haihh . result ? bhahah . jangan tanya ah . *tutup muka* bi dgn bm jaa weh A . semalam aku semak dalam sistem , 3G kott . watthe * hahaha , biology ah paling tak
leh blah . aku rs mark aku yg paling low kot dalam form . hmmmmm hasil pemberontakan aku jugak kot . aku kan memang tak suka bio , thats why aku nak pegi jugak teknik haritu , salah satu sebab dia , aku tak nak ambik bio , tu ja -.- tapi dah takdir kan ? yelah , abah kan syg sangat sbp . pffttttttt -,-


haaaaaa cakap pasal redaksi pulak . haihhhhhhh bengang ? yeah of course . al maklumlah , pihak atasan di conquer oleh bebudak kl . kfine tk kesah pun yg atasan , ni anak anak buah pun semua kl . yg pilih ? heh . sah sah lah budak kl jugak . bukan nak buat diskriminasi negeri ke apa tapi pk ah sikit weh . dahlah majority form 4 baru . beragak . bukan nak kutuk apa la kan , tapi perlu ke ambik freshies ? sedangkan ramai je lagi yg dah lama ni okay jaa kot it . to THAT GIRL , takkanlah sebab kau kena pinggir dgn form 4 lama so kau nak pilih redaks dari kalangan set set kl kau ja dgn alasan ' saja nak test bakat baru f4 ' OK FINE . sumpah la eh aku malas gila nak beli aksara tahun depan . menyampah . 

last but not least , kalau kita ada masalah sesama form , tak payahlah bangkitkan sampai ke form lain . perlu ke ? perlu ke ? ya Allah . dkat budak laki pulak tu . batak sangat ke kat laki sampai semua cerita nak disampaikan dekat yg berlainan jantina ? berlainan form ? hah ! lepastu nak buat status sentap sentap , hey perempuan please lah . kalau setakat muka cantik tapi hati busuk , tk pergi kemana sayang . tk payah ah nak blame sufi , pergi jaja cerita tk betul dekat org . jangan ingat diri tu perfek sangat sampaikan takde org boleh pangkah kau , weyy , kau bukan malaikat lah weh . semua org tk perfek tapi tolong jangan nak buat cerita buruk pasal form sendiri dekat form lain terutama SENIOR !

okay dah cool nani cool . astaghfirullahalazim . haha . ok ah . taktahu lg bila dapat update . sebulan ke , dua bulan dr sekarang maybe :P k lah . thanks fr reading . :*
kbai . assalamualaikum .



Older Post | Newer Post
Girl ♥
Welcome here



Rewind
Dive into My past


Credit
Big claps for them

Template By :NurAthirah
Re-Editing By :Naniiii :D
Image by :