peeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeepsss! :D
Monday, June 3, 2013 | Monday, June 03, 2013 | 0 comments
Assalamualaikum and a very good holidayyy dear friends :)) haaa okay aku pun tk tahu macam mana boleh terdetik untuk menaip pada petang petang yang hening ni. Act, tadi sebenarnya nak sidai kain tapi ada orang india pulak gayut kat depan rumah so that tetiba rasa nak on lappy. Search google kejap then update :D K just drop the subject.

So, hows your holiday? Best tak? As usual, cuti aku sangatlah tidak menarik. Most of the time just be spent at home w/ my beloved cat -.- 

Cuma cuti minggu first tu jeeee best, starting hari Khamis first balik dari hostel tuu. Aku, jel, chot, fahim and anis raihan were involved in a camp which is called IP SUMMER CAMP. Opened fr all SBP students, form 2 till form 4. Semangat gila kot nak pegi. But before pegi tu ada kejadian yg I thought tk patut ada pun dalam sekolah. SPOTCEK BESAR BESARAN on that day at 12 p.m. Haiyaaa li mokowwa. Tak logik kot time time dah nak balik macam tu buat spotcek. But masa tu kitorang berlima dah gerak naik van sekolah heading to SSP. Bebudak ni jee yang contact kitorang masa diorang dah balik dari asrama. Panggil ah nama sengsorang bagi barang haram yang ada. And most surprised, nama aku ada jugak -.-' wkwkwk. K tak surprise langsung, tahu dah memuka wanted confirm ah ada. K leave it.

Sesampainya kitorang dekat Sekolah Seri Puteri around 3.15 p.m, agak terumbang ambing jugaklaa. Yelah, mana ada guru pengiring. Kem ni kan kem perseorangan and not in charge by school. Memula tu agak segan ah, bukan apa tau, sekolah lain yang pergi semuanya elit such as SSP, MCKK, TKC, SASER, SMAPL, laaaaaa yang hothot ah. Kitorang? In-SOFT. Ada few students kat sana taktahu pun insoft tu dekat mana dan sekolah apa. Muahahaha, so sad T.T and malam tu bermulalah aktiviti ice breaking and dia pecahkan kepada 20 group. Alhamdulillah, dapat sama group dengan jel so takdelah terkapai kapai sangat en. Hihi. The second day, senamrobik. Conducted by abang alfi. K best gilaaaaa, menari lagu thailand. O o o ceh, haa lagu tulah. wkwkwk. Lepastu ada taklimat pasal apa itu MYIPO. K jel dengan chot dah lentok dah masa ni. Aku sorang jelah yg berjaganya haa. Dahlah speaking dari mula sampai habis. Ingat kat england hapee? Hahaha k tengah hari tu ada sesi tazkirah, school by school dalam surau. Perempuan je, laki pergi surau bomba. Then lepas habis daripada sekolah mana tah tazkirah, semua tepuk tangan. Aku macam pana sikit, setahu aku takleh tepuk dalam surau. Kot la, dah badar sekolah aku yg cakap macam tu. Then dia ajak kitorang sume nyanyi lagu SAHABAT ramai-2 diiringi muzik. K dalam surau jugak. Motif? Haihhh aku takdela alim ulama' sangat just timbul kemusykilan sahaja. Petang tu baru ah ada treasure hunt. Penat gila baq hangg. Sekolah dia dahlah besaq nak mampuihh -.-" Boleh kurus lah kot kalau aku sekolah situ. wkwkwk. Aktiviti malam tu tak best. Sincerely, tak. Museum walk. Bosaaaaaan. Hari last tu jee kot yang menarik minat aku. Pagi pagi lagi abang alfi dah suruh buat senamrobik gwiyomi. Hikhik. Best siaaaaa. Lepastu persembahan dari setiap kumpulan. K kumpulan aku buat sketsa. Best lah jugakkk. Eh lupa nak cakap, nama group kitorang SWAG, maksudnya sesorang yang yakin dengan kebolehannyaa. And w/ the slogan of never go down. Hihi, k best sangat. Lead by eizlan, and diikuti dengan ahlinya hafiz, jel, haima, yana, safiah and of course me :D

Lastly, show by NAJWA LATIFFFF :3 Even ni dah kali kedua aku tengok dia buat show, but Im still excited, heee. Tktahu kenapa. 


 Congrates kat IZZUE ISLAM, yesterday, 2nd June 2013, Telah selamat menjadi suami kepada awin nurin. he's 23 while nurin 27, ughhhhhhhh jauhnya beza. tapi kalau dah jodoh. siapa yang boleh halang, kan? *double jerk*


Till now, aku masih mengikuti jalan cerita ni. Best, sweet sangaaaaaaaaaat, Firash, you're the one and only yang handsome. wkwkwk :D



Errrrrrr bulan 9 ni burn nak sambung belaja dekat India, medic. Aaaaaaaa okay nanti mesti bosan kan, tuisyen nanti aku nak kacau siapa lah pepagi buta tuu. But as the quote above, kalau ada jodoh tak kemana, kan? Hope nanti kau belaja elok-2 ahh. Sedih tu memanglah. Gila lah tak. Hahaha.

K dah, MALAS. the end.
:)

Older Post | Newer Post
Girl ♥
Welcome here



Rewind
Dive into My past


Credit
Big claps for them

Template By :NurAthirah
Re-Editing By :Naniiii :D
Image by :