Form 4, Heading to the end of the year.
Saturday, September 14, 2013 | Saturday, September 14, 2013 | 0 comments
Assalamualaikum dan salam satu Malaysia.
XP

Haaa tanpa membuang masa, first of all macam biasalah kan. Mintak maaf dari hujung kaki sampai hujung leher sebab dah lama gila tk update. Lately, busy dengan Malam Pancadelima 2013, exam P3 yg result macam tahi tu and so on. So, maafkan saya okay? :)

Pada 24 Ogos bebaru ni, 13 org students perempuan batch aku, okay termasuklah aku, pergi Putrajaya. For? Hari Pengakap Malaysia. Kali keberapa pun aku tak ingatlah. For sure, aku bukan one of the scouts. Bidan terjun je masa tu sebab most of scouts yg tulen pergi Kem Bersepadu SBP Zon Timur dekat kuantan, and I'm the one whom yg tak selected pergi kem tu. Me, so sad :( *ajet sedihh ahaha. Kelas aku yg pergi PJ tu consist of aku, husna, wan, arfa and hanis. Yg lebih tu semua bebudak sains agama. Dafuk -.-

Act, memula tu malas jugak nak pergi tapi bila cikgu kabo event tu dapat sijil kebangsaan, terus segar je mata. Haha. Guess what? Kawan twitter aku, budak sekolah sbpi selandar, fadli pun ada kat situ. Tapi yelah kan, mana tahu dia ada. Satu Malaysia kot ada. Yg paling aku ingat, the moment I've got a sleeveless shirt written ' 1 Malaysia ' hahaha. 

Masa otw pergi tu jemput bebudak KVT dulu. Tk ingat ah berapa org. Ada budak SMK Kerdau jugak tapi bebudak tu semua duduk depan. Set set aku je haa duduk blah belakang ni, with bebudak KV. Ingatkan form 4 yg pergi, rupanya lebih kurang 10 org lelaki tu, budak form 5. Form 4 sekolah diorg yg pergi, perempuan je 4 org. Dan perempuan tu belaka duduk depan. *fuh, lega* hahahaha. Masa dalam bas at first, kitorang macam kerek ah jugak. Yelah, mana tak nya. Ayat diorang 'bukak buku ni confirm budak SBP' alang alang diorang dah kuar statement macam tu, teruskan je ah keberlagakan kitorang. Hahaha. Thanks to syahmi yg broke the ice between KV and IT :)

Time dekat sana banyak ah jugak aktiviti. Yg paling takleh lupa masa first time try main paint ball. Act, RM1 untuk 5 peluru tapi disebabkan org tu atuk sedara Arfa, dia bagi ah 10. Hahaha, best ohh main.
Ada sorg mamat ni dari UniMAP, handle bahagian pendaftaran, pehhhhh bapak hengsengnya. Serious talk, melting sekejap masa dia speaking ganu dgn aku tu. Heh. K abaikan. Before balik, singgah Masjid Sultan Abdul Aziz. Pehhhhh bapak cantik siaaa, ada kolam tetengah masjid tu, and paling penting scenery dia Tasik Putrajaya tu. Bapak cantik, koi tak sembang ni XP

Then lepas siap tukar baju semua, singgah Alamanda Putrajaya. Agak lama dahlah tk pergi situ. Last pegi, darjah 3, heh. Round ah dalam tu, tetiba je nampak si Syahmi budak KV tu jalan sengsorang. Act, gaya dia ni macam nak ngayat husna, hahaha. Lepastu aku, arfa, wan and senah ajak ah dia join kitorang jalan sekali. Makan sekali dgn kitorang, kat The Chicken Rice Shop. Kalau korg nak tahu, syahmi ni time dalam bas, dia ah paling galok, paling selok. Sokmo ejek husna 'gombakk' then time makan dgn kitorang, dia senyap je. Bila kitorang dah nganjeng, baru ah dia bersuara balik. Budak Lanchang rupanyaa :0 Aku yg teka nama dia syahmi, and tk sangka pulak betul. Haha. Tetiba je bebudak perempuan sekolah dia stop depan kedai makan tu, syahmi buat muka bengang then cakap 'heshh serabut ah minah ni'. Rupanya dia tk suka bebudak perempuan form four sekolah dia. K baru tahuuuuuuu.

Lepas makan aku singgah ah Reject Shop kejap, beli baju. Hihi. Then aku wan husna arfa and syahmi org yg paling last naik bas, pukul 4.40 p.m. hahaha. Who cares? Otw balik tu memang best ah, beborak dgn semua budak KV tu macam dah lama je kenal, padahal tak sampai sehari kenal. Sampai kat petronas paya serai, kitorang pau cikgu pengiring KV tu, dia belanja KFC. Pehh bapak best, dekat RM40 jugaklaa dia habis. Hihi, thanks cikgu shukri! Sampai je depan KV, amir senyum kat gua, then cakap 'bye, ada umur boleh jumpa lg' fuh. Peluh dingin membasahi. Haha, sakai. Then, diorg blah. Tu je ahh.

Harini pulak, 14 Sept. Girls day out with zolilah wan sufi and aini, member tam. Even tk lama pun, tapi kepuasan berjalan amat dirasai. Nak nak lagi bila dapat main boling. Gian ohh. Nak kena kat longkang tuu. Hahaha. And tam won that game, eventho' dia baru first time main, pehhhh caya ah tam, congrats, haha. And now, penat gilaaa. Tak tidur pun tadi.

Btw, you guys are welcomed to view those pics above :)




With jubah emak :) xx


With Syafinaz Azaha :)


Bersama Siti Nor Zolilah :D


Dormmate kesayangan, Syafiqah Azmi :) xx


Ahli dorm tersayang jugak, Nurafiqah Syazwani :))

Btw, lagi 2 minggu peperiksaan diagnostik. Guys, wish me luck. 
Khairil Syazwan pun dah fly India, sedih gilaaaaaaaaaaa.
Sebulan sekali je contact. Tu pun guna whatsapp.
Ya Allah, serious aku kekadang still tk boleh terima fact yang dia dah jauh.
Terasa sangat. Sunyi.
I'm nothing without him :'/

Okay ah, habis merepek.
Wassalam.
xx


Older Post
Girl ♥
Welcome here



Rewind
Dive into My past


Credit
Big claps for them

Template By :NurAthirah
Re-Editing By :Naniiii :D
Image by :